MEDSHAPE – skuteczna, bezinwazyjna metoda ujędrniania skóry twarzy oraz szyi.

Wraz z wiekiem skóra twarzy traci swoją elastyczność, pojawiają się na niej nierówności, zmarszczki, zmienia się owal twarzy. MedShape jest nowoczesnym urządzeniem skutecznie stosowanym nie tylko na zabiegi na ciało, ale również na twarz. W tym celu wykorzystuje się dwie mniejsze głowice przeznaczone do uelastyczniania i ujędrniania skóry twarzy oraz szyi. Dzięki zastosowanej technologii następuje redukcja zmarszczek twarzy, poprawienie jej owalu. MedShape jest metodą bezinwazyjnego liftingu twarzy, po jego zastosowaniu skóra jest gładsza, bardziej wyprofilowana, kształtna. Wykonywany zabieg w okolicy oczu, podnosi powiekę oka, usuwa cienie wokół oczu tzw. „efekt pandy”.

Po zabiegu skóra może być lekko zaczerwieniona przez dzień lub dwa dni. Już po pierwszym zabiegu pacjentki odczuwają, iż skóra jest gładsza i jędrniejsza, poprawia się również owal twarzy. Kontynuowanie serii zabiegów daje efekt produkcji nowego kolagenu a zastosowanie terapii przez okres 6 miesięcy daje trwałe rezultaty. Chcąc uzyskać optymalny efekt zabieg należy wykonać raz w tygodniu.

• choroba nowotworowa
  • choroby sercowo-naczyniowe, mózgowo-naczyniowe
  • choroby psychiczne
  • zapalenie skóry