Stan mięśni twarzy szczególnie wpływa na wygląd skóry. Nasza mimika jest powodem powstawania na skórze zmarszczek mimicznych, w późniejszym czasie zmarszczek utrwalonych.

Przez stosowanie masażu twarzy, odpowiednio dobranych zabiegów oraz środków pielęgnujących można ten czas opóźnić. Masaż twarzy jest jednym z najczęściej wykonywanych zabiegów, stanowić może osobny zabieg, lub wzbogacać i uzupełnić inne zabiegi medycyny estetycznej. Metoda poprawia ukrwienie i odżywia skórę, zwiększa jej elastyczność, usprawnia drenaż limfatyczny. Podczas zabiegu masażu jaki wykonujemy w gabinecie Physio-Medica w Warszawie, pobudzane są mięśnie osłabione np. w okolicy policzków, fałdu nosowo-wargowego oraz obszaru na granicy twarzy i szyi. Rozluźnieniu ulegają mięśnie nadmiernie napięte, w obszarze między nasadą nosa a czołem i skroni. Wykonując masaż twarzy, udrażniamy kanały łojowe i potowe, ułatwiamy tym samym wnikanie preparatów kosmetycznych. Masaż skóry twarzy działa relaksująco na pacjenta. Stosowany systematycznie prowadzi do pozytywnych zmian w rysach twarzy.

• groźba wystąpienia krwotoku ( po urazach )
  • zaognione zmiany skórne, choroby skóry
  • infekcja
  • zapalenie nerwu twarzowego i trójdzielnego