• ciąża, karmienie piersią
  • rany, choroby skóry, atopowe zapalenie skóry
  • implanty
  • złote nici
  • wypełniacze: kwas hialuronowy, Botoks [zdj99]
  • rozrusznik serca
  • zażywanie leków przeciwzapalnych, przeciwzakrzepowych
  • choroby nowotworowe,
  • przewlekłe choroby wątroby
  • przewlekłe choroby nerek
  • zaburzenia czucia bólu, odczuwania ciepła
  • zaburzenia krzepnięcia krwi
  • zakrzepowe zapalenie żył
  • zapalenie kości, stawów

LunarICE stanowi synergię terapii: CRYO LIFT, CRYO RF oraz CRYO ELEKTROPORACJI.

W urządzeniu LunarICE terapeutyczne działanie ujemnych temperatur do -20°C pozwala na przenikanie ( 20 krotnie większe niż w tradycyjnych metodach ) substancji aktywnych do głębokich warstw skóry. Silnie działanie fal radiowych RF pozwala na odmłodzenie i wygładzenie twarzy, poprzez przebudowę włókien kolagenowych. LunarICE to skuteczna metoda liftingu, ujędrniania niskimi temperaturami oraz krioplastyki skóry.

CRYO RF

Wykorzystuje połączenie bipolarnych fal radiowych RF oraz terapii niskimi temperaturami celem zwiększenia intensywności zabiegu. Zastosowanie głowicy chłodzącej pozwala na przeprowadzenie zabiegu na wyższych temperaturach RF w bezpieczny i komfortowy sposób. Wysokiej częstotliwości fale radiowe powodują przerwanie części połączeń kolagenu, tym samym stymulują jego przebudowę ( kolagen ulega skurczeniu i zagęszczeniu do 65% ). Po zabiegu dochodzi do utworzenia nowych włókien kolagenowych, zwiększenia aktywności fibroblastów, powodując efekt odmłodzenia skóry i odnowy komórkowej.

CRYO LIFT

W pierwszym etapie zabiegu następuje obkurczenie naczyń krwionośnych, następnie naczynia rozkurczają się dzięki czemu komórki skóry zostają silniej dotlenione. Następuje widoczny efekt liftingu, zwiększenie sprężystości i napięcia skóry. Efektem zabiegu jest wygładzenie zmarszczek oraz poprawa owalu twarzy.

CRYOELEKTROPORACJA

Wtłaczanie substancji aktywnych w głąb skóry, na skutek wykorzystania krioelektroporacji (3 krotne rozszerzenie kanałów w skórze pozwalające na wprowadzenie substancji aktywnych ) . Indywidualnie dopasowany poziom temperatury oraz natężenie przepływu prądu niskiej częstotliwości pozwala na efektywne wykorzystanie serum i maksymalizację efektów zabiegu. Dostarczone substancje aktywne wygładzają skórę.