Jak wyleczyć zapalenie ucha środkowego?

Współcześnie laseroterapia wspomaga leczenie szeregu schorzeń. Zaawansowane lasery można spotkać w wielu placówkach medycznych, jak również w salonach urody. W gabinecie Rehabilitacji i Podologii Physio-Medica przeprowadzamy szeroki zakres procedur laserowych, w tym usługi laryngologiczne. Oferujemy pomoc dzieciom cierpiącym z powodu przewlekłych stanów zapalnych ucha środkowego.

Zabiegi laryngologiczne Warszawa

Lasery laryngologiczne można wykorzystywać w terapii licznych chorób takich jak zapalenie gardła, migdałków podniebiennych czy trąbki słuchowej. Aparat wykazuje skuteczność w leczeniu zapalenia zatok, chronicznego nieżytu krtani oraz polipów nosa. Pomaga przy dolegliwościach wywołanych przez zapalenie ucha wewnętrznego lub ucha środkowego.

Ostre zapalenie ucha środkowego to bardzo częsty problem zdrowotny, dotykający większość dzieci do 3. roku życia. Nie można go lekceważyć, gdyż poza uporczywymi objawami (pulsujący ból ucha, gorączka, złe samopoczucie, utrata apetytu etc.) grozi poważnymi konsekwencjami. W razie wysięku bębenkowego może dojść do ubytku słuchu, a następstwie do opóźnień w nauce mowy. W niektórych przypadkach zalecaną metodą będzie antybiotykoterapia, z kolei w innych – leczenie objawowe. Prócz tego, w zależności od stopnia zaawansowania choroby, a także od wieku pacjenta egzamin zdaje terapia laserem biostymulacyjnym lub wysokoenergetycznym (High Intensity Laser, HIL).

Leczenie zapalenia ucha środkowego Warszawa

Rodzicom poszukującym specjalisty takiego jak laryngolog dziecięcy Warszawa ma wiele do zaoferowania. W naszym gabinecie przeprowadzamy zabiegi laserowe u dzieci z zapaleniem ucha środkowego. To w pełni bezpieczne procedury, które wyróżnia nieinwazyjność oraz krótki czas trwania (kilka minut na jednym uchu). Zazwyczaj wymaga się cyklu kilku zabiegów, a ich liczba zależy od stanu małego pacjenta. Przykładowo, może być to np. 5-6 czy 10 sesji.

Leczenie z zastosowaniem lasera to szybka, bezbolesna, a przede wszystkim efektywna metoda. Należy do często wykonywanych usług w gabinecie Physio-Medica.

Tags: No tags